24 Aralık 2014 Çarşamba

Bir yılbaşı masalı: Pakmaya ile Pembe Pasta

Yılbaşı yemeğini şöyle şahane, masal gibi bir pasta ile bitirmeyi kim istemez?
Ben de şimdiden farklı bir tarif aramaya, denemeye başladım. Size nefis keşfimi anlatayım: Pakmaya ile Pembe Pasta. Pakmaya Çilekli Puding ve Krem Şanti kullanılıyor. Pandispanyası hazırlandıktan sonra üstü pembe rüyaları çağrıştıran kremasıyla kaplanıyor. Görünümü güzel, tadı şahane. Misafirlerim de öyle söylüyor... Doğrusu içim rahat, ben seçimimi yaptım. Yılbaşı yemeğimizin zevki Pakmaya Pembe Pasta ile zirveye çıkacak... Yeni, lezzetli, özgün bir pasta tarifi arıyorsanız size de 1 numaralı önerim...

Pakmaya ile Pembe Pasta ve daha pek çok özel tarif için mutfaginyildizi.com ve Mutfağın Yıldızı Facebook sayfasını takip etmenizi mutlaka öneririm.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

36 yorum:

Adsız dedi ki...

Cette phrase est simplement incomparable )
floatOl

Mutfak Hazinem dedi ki...

Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Dilerim hep ağzın bal şeker olur
Mutlu sağlıklı bereketli yıllar Tatlı Evrenciğim

Çok sevgiler

lezzetlilerim dedi ki...

Elleirinize sağlık, ben de beklerim, sevgiler...

kolay yemek tarifleri dedi ki...

Yorum bırakma oyunu etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu izlemeye aldım sevgiler. bana da beklerim

kolay yemek tarifleri dedi ki...

Yourum bırakma etkinliğinden geliyorum zaten takibimdesiniz bana da beklerim sevgiler

hepleziz.com dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel tarifler ..

Merinin mutfağından:) dedi ki...

Merhabalar Filiz hanımın etkinliğinden geliyorum,
Sizi takibe aldım bende sayfama beklerim...
Sevgiler..

Filiz Catalkaya Orhan dedi ki...

Etkınlıgıme katıldıgınız icin çok teşekkürler sevgiler www.filizza.blogspot.com ve cok yakında www.filizza.com

kendi modaniz dedi ki...

sizlere özel kadın giyim,elbise,abiye, kıyafet,tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,elbise,moda,marka,trend,viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,çocuk giyim,sexi iç giyim,sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,hırka,

evatolyesi dedi ki...

çok lezzetli görünüyor :)

Güloanne Mutfakta Gülten dedi ki...

Merhaba Canım, bloglar arasında yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıldı 31 Aralık 2015 tarihine kadarı.Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim. Çok güzel iştah açıcı görünüyor ellerinize sağlık. Takibimdesin bende beklerim sevgiler.

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Merhaba Filiz Hanım'ın etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler

hunerlieller dedi ki...

Selam canımmm.Tarifler çok güzel ve iştah kabartıcı görünüyor.eline saglık.sevgiler.

sedef coşkun dedi ki...

çok güzel görünüyorrr :)
http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

OZAY dedi ki...

Canım sevgilerimi gönderiyorum..

Aytül Yoncalık dedi ki...

Emeğinize sağlık süper görünüyor:)

Sosyal Medya Kafe dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş
http://www.sosyalmedyakafe.com/

pınar Topuk dedi ki...

Bu pasta nefis gorunuyor harıka bayıldım sevgıler
http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

Yağmur İpar dedi ki...

Bir dilim pasta alabilir miyim? Pembe, yeşil farketmez... :) Ellerine kollarına sağlık canım. Yeteneklisin valla. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Selamlar Bloğunuz harika ne kadar güzel şeyler var hayran kaldım emeğinize, ellerinize sağlık sizi takipdeyim.

ARZU'nun Lezzet Adası dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık bu ürünleri ben de beğenerek kullanıyorum

nilgün aydın dedi ki...

blog etkinliğinden geliyorum. sizi takibe aldım . bana da beklerim muhakkak http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/ ve facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021?fref=ts

Lezzet Dansı dedi ki...

Harika bir pasta ellerinize sağlık, bayıldım, sevgiler...

Nilay Durukan dedi ki...

Görüntü şahane
Ellerine sağlık
Google + düzeltemedim. İnşallah düzeltirim
Sevgiler

Resimli Yemek Tarifleri dedi ki...

Ellerinize sağlık afiyet olsun sizleri tanımak çok güzel.

Zeynep Aygün dedi ki...

Ben geldiimm:)Bir Dilim Düş..Ne güzel bir adı var bloğunun...Pakmayayı ben de severek kullanıyorum..Ellerine sağlık tatlım..Sevgiyle kal.
.(Zeyno'nun Mutfağı)

EBRU TUNÇER dedi ki...

harika elinize sağlık çok leziz görünüyor

Sevil Akçay Pakkan dedi ki...

Pakmayanın tüm ürünleri çok güzel gerçekten,severek kullanıyorum bende,sevgiler.

http://denizkokusuu.blogspot.com.tr/

çatlakkafe dedi ki...

çok güzel,ellerinize sağlık

çatlakkafe dedi ki...

çok güzel,ellerinize sağlık

Elcin Hanedan dedi ki...

leziz görünüyor :9
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler

sibelinmutfagi dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel ürünleriniz var sevgiler

kendi modaniz dedi ki...

çok güzel gerçekten kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,

nahide zereyak dedi ki...

Bu bu güzel bloğu izlemeyi nasıl da atlamışım :(
Her şey mükemmel görünüyor.

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Harika görünüyor bir dilim yollar mısın :D Bu arada bloğunun tasarımına bayıldım tam benim rengim :) sevgiler blogkizsalseyler