20 Kasım 2015 Cuma

Pakmaya Türk Tatlıları... Geleneklerimizin ustaca yorumu...

Pakmaya bu kültürün, geleneğin markası... Dolayısıyla bizden lezzetlerin korunmasına özel önem veriyor: Pakmaya Türk Tatlıları, hele sütlü tatlıları, gerçekten usta işi. Pakmaya Muhallebi çocukluğumda annemin elinden yediğimi aratmıyor. Damla Sakızlı Muhallebi’de buram buram damla sakızı kokusu var. Pakmaya Keşkül’de mis gibi bademi hissediyorsunuz...
Pakmaya Sütlaç kıvamıyla, tadıyla nefis... Bitmedi: Görünümü ve tadıyla İrmik Tatlısı bir harika. Zengin malzemeli aynı zamanda pratik, tam kıvamında
Pakmaya Aşure.  Pastanedekileri aratmayan Pakmaya Tavukgöğsü ve Pakmaya Supangle...
Ben Pakmaya Türk Tatlılarını mutlaka denemenizi öneriyorum. Ustalık ve gelenek sütle birleşince kolayca, hızla hazırlanan şahane tatlara dönüşüyor...
Unutmadan Pakmaya’nın enfes tarifler sunan bir de web sitesi var: www.mutfaginyildizi.com. Açıkçası ben www.mutfaginyildizi.com’a bakmadan mutfağa girmiyorum. En son Çikolatalı Sütlaç tarifini denedim, çok da iyi sonuç aldım... http://mutfaginyildizi.com/tarif/cikolatali-sutlac/432
Eğer siz de yeni ve enfes lezzetler peşindeyseniz, misafirlerimi nasıl şaşırtacağım diye düşünüyorsanız Pakmaya, zengin ürün çeşitleri ve www.mutfaginyildizi.com’daki tarifleriyle sizin de vazgeçilmeziniz olacak. Mutlaka ziyaret edin.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

10 yorum:

Renkli Pasta Sepeti dedi ki...

Pakmaya ürünleri birbirinden güzel..

Ayca Kuzu dedi ki...

Severek kullandığımız bir marka ellerine sağlıkcanım

Nursevin Sönmez dedi ki...

Pakmaya bu konu dada kendini kanıtladı

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Severek kullanıyorum bende çok memnunum

Kendi Mutfağında Şef dedi ki...

Pakmaya ürünlerinin hepsini keyifle kullanıyorum.

Özay Tuğral dedi ki...

Severek kullanıyorum.

Saadet Uslu dedi ki...

Pek çok ürününü hala denemedim ama en kısa zamanda bunları deneyeceğim...

Lezzet Dansı dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum arkadaşım, pakmaya ürün yelpazesini genişletti ve bende kullanıyorum ve çok memnunum!!!Ellerine sağlık...

Bahar Elkovan dedi ki...

tatlılarını severek tüketiyorum. kızıma veremesem de ben ve eşim lezzetini seviyoruz

Kuzu Butik Pasta dedi ki...

Canım, Pakmaya'nın harika ürünleri var bende severek kullanıyorum