3 Aralık 2013 Salı

#BLOGFIRTINASI 3.GÜN


Bu şekilde seçim yapmak çok zor oldu, dünyanın neresine gitmek istersin ve oradaki deneyimin nedir? İşte bu 3. gün ödevi, kazıkmış ama yaaa...

Düşündüm, düşündüm bir sürü ülke geldi aklıma ne kadar çok yere gitmek istiyormuşum meğerse. Ama sonra çok uzaklarda olmayan, insanlarını çok sevdiğim güzel bir ülke geldi aklıma. Hem yeşil hem mavi, karlar altında, medeni, yolları buz tutmasın diye altında özel bir ısıtma sistemi yapılan, kültür seviyesi çok gelişmiş muhteşem bir ülke... İsviçre...

Ama beni en çok etkileyen çeşit çeşit çikolatası, dünyanın hiçbir yerinde İsviçre çikolatası gibisi yok, olamaz da... Evet İsviçre'ye gitmek her yerini güzelce gezdikten sonra bir çikolata workshop'una katılmak ve dalıp gitmek istiyorum. Çikolata, süt, kakao kokusu sarsın her yerimi ve mümkünse ben oradan günlerce çıkmayayım. Sonra da yaptığım nefis çikolataları kilo kilo buraya sevdiklerime getireyim. Onlarla paylaşayım. Offf burnuma kakao ve çikolata kokusu geldi bileeee......
 Çikolata aşkınaaaaaaaaaa...


Hiç yorum yok: