22 Ocak 2010 Cuma

AYICIKLI CUPCAKE



Yoğun geçen bir haftanın ardından sizlere bu cici cupcake'lerle merhaba demek istedim. Çocuklarla vakit geçirmek, onlar için bir şeyler yapmak oldukça keyif veriyor bana :)) Çok güzel bir haber aldım bu hafta Sevgili ortakcığım Selcen'in bebişi Ceylin dünyaya geldi, Allah analı babalı büyütsün; Ceylin bebeğe başarılarla dolu, sağlıklı, mutlu, huzurlu ve uzun bir ömür diliyorum annesi, babası ve kardeşi ile birlikte.



Bu cupcakeler Eren için yapıldı, kendisi doğalı 22 ay oldu ancak yoğunluktan ve mesafeden biz ancak yeni tanıştık bu yakışıklıyla. Çok şirin bir çocuk :)))


Cupcakelerimiz bademli browni olarak yapıldılar, özellikle son zamanlarda tutan browni krizim bu sayede geçti.

Şidilik benden bu kadar hepinize iyi bir haftasonu diliyorum. Kendinize çok iyi bakın. :)))

15 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Evren'cim ellerine sağlık. Ayıcığın ifadesine bayıldım :)
çok şirin. Selcen'i de bak hemen arayayıp kutlayayım

sevgiler

Unknown dedi ki...

Evren'ciğim ellerine sağlık çok şeker
olmuşlar:))Mutlu hafta sonları koca
man öpüyorum...

Yaren dedi ki...

Ay cok sirin olmuslar cok tatilar,ellerine saglik canim.Kimbilir cocuk ne kadar sevinmistir. Afiyet seker olsun.Ayirca mujden icinde cok tesekürler.Simdi Selcenin sitesine gidim hayirli olsun diycem sayende.Sana kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum Evrencim.Cook öptüm canim:)Sevgiyle kal.

Narince dedi ki...

Evrenciğim Ayı Yogi'yi hatırlattı bana bu şirin şeyler. Onun gibi şaşkın şaşkın bakıyorlar.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Çokkk şirin olmuşlar yemeye kıyılmaz bunlar bayıldım...ellerinize sağlık...
Sevgiler...

http://www.gonuluncelezzetler.com/

keskinli dedi ki...

canim cok sirin olmus ellerine saglik sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bebişleri sağlıklı uzun ömür diliyorum.

Cupcakler de çok sevimli olmuşlar, ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Çok tatlı olmuş ayıcıklı cupcake'ler. Tam çocuklara göre. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ayiciklar cok sirin olmuslar. Ellerinize, fikrinize saglik... Ayrica nazik yorumunuza da cok tesekkürler... Sevgilerimle, Filiz

Tijen dedi ki...

Evren'cigim haklisin Antalya'da cooook cok sansliyiz bu konuda...

PASTASEHRİ dedi ki...

Evrenciğim şu sıralar her yerde ayıcıkları görür oldum. 3 yıldır ayıcık figürü çalışmaktan bıkmadım ve hala en çok istenenler arasında. çook şekerler ama değil mi? ellerine sağlık canım
sevgilerimle
Funda

sarımutfak-hande dedi ki...

harikalar
karamuk karamuk bakıyorlar
ellerine sağlık canım

Damak Tadı dedi ki...

Bende bayıldım bu sevimli cupcake'lere canım..Çok şirinler..Karya'cığım görseydi bende isterim diye tuttururdu..Ellerine ve gönlüne sağlık canım..


Kocaman öpüyorum seni..Sevgilerle..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok sirin olmus!!! Ellerine saglik

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Harika olmuş sevgili Evren. Ellerine sağlık. Yiyen herkese afiyet olsun. Sevgiler.