9 Şubat 2012 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜ KURABİYELERİ - 1


Nasılsınız bakalım? İyisiniz iyisiniz... Sevgililer günü yaklaşırken siparişler de gelmeye devam ediyor. Bu kurabiyeleri de şeker hamuru ve royal icing sevmeyenler için fikir olsun diye ekledim. Karadeniz'e yolculuğa çıkan kurabiyelerin sahibesi şeker hamuru veya icing istemeyince ortaya bu ciciler çıktı. Tarçınlı mis gibi kurabiyeler böyle de çok şık oldular bence. Siz ne dersiniz? Belki siz de sevgilinize, eşinize yaparsınız...

Sevgilerrrrr....

9 yorum:

saniyesultan dedi ki...

çok güzeller.....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ne kadar doğal olmuşlar..
Ellerine sağlık canım

öpüyorum

ozguluntarifleri dedi ki...

cok cici olmus kurabiyeler canim ellerine saglik misler gibi tarcin kokusu esliginde nefis yenir.aa unuttum bir de yaninda kahve:))))
sevgiler.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Harika görünüyorlar canım bu kurabiyeler harika..
Ellerine sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

BENCE GAYET GÜZELLER,BİZİM EV HALKIDA HİÇ HOŞLANMAZ ŞEKER HAMURUNDAN ,HERKES SEVMİYOR MALESEF,ELİNE SAĞLIK..

karabiberinmutfagi dedi ki...

Cok guzel bir tarif kurabiye yapicaktim zaten hemen bu tarifi alim ben canim :)sevgiler

bir kase lezzet dedi ki...

düşçüm ben geldim
iyisin
:)))
kurabiye harika canım
mmmmm mis.

Tombul Tarifler dedi ki...

bu kurabiyelere bayıldım ellerinize sağlık. sizi izlemeye aldım ben de beklerim sevgilerimi gönderiyorum...

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com