30 Ocak 2015 Cuma

ÇİKOLATA SOSLU KEK

Kim istemez ki bol soslu kakaolu bir kek yemeyi... Ben bu aralar diyetteyim diye yiyemiyorum... Ama sevdiklerimi bu muhteşem lezzetten mahrum etmeye kıyamıyorum... Siz de denemek isterseniz işte tarif...

Malzemeler:

•    4 adet yumurta
•    2 su bardağı şeker
•    1 su bardağı süt
•    25 gr kakao
•    100 gr eritilmiş tereyağı
•    3 su bardağı un
•    1 paket kabartma tozu
•    1 paket vanilya

Sosu için:

•    Hazır çikokata sosu

Yapılışı: 

Öncelikle kuru malzemeleri bir kapta eleyerek karıştırıyoruz. Yumurta ve şekerleri, şekerler eriyene kadar mikserle çırpıyoruz. Tereyağ ve sütü de ekleyip çırpmaya devam edeceğiz. Kuru malzemeleri de ekleyip tekrar çırpıyoruz, homojen bir karışım olunca yağlayıp unladığımız kaba döküp, 175 derece ısıtılmış fırında pişiriyoruz. Fırından çıkan kekimiz ılınınca tarifine göre hazırladığımız sosu döküp servis ediyoruz. Afiyet olsun...


21 yorum:

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Ben hayır demem hep bu güzel şeyler yüzüne diyette istikrar sağlayamıyorum :)
Ellerine sağlık

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Ben de isterim ama sizinle aynı kaderi paylaşıyoruz :) Diyet demiyelim de biraz daha ölçülü yiyorum ben. Ama böylesi lezzeti üzerinden akanları da yememek haksızlık olur gibime geliyor :) Elinize sağlık sevgiler.

http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

Adsız dedi ki...

elinize sağlık, çok güzel görünüyor.
http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

Unknown dedi ki...

Bir kek bu kadar mı güzel görünür.Sosu çok güzel akmış, ellerinize sağlık.

gultasarim-cafefincan.com dedi ki...

evrencim blogun için güzel bir tasarım istermisin..

Pelin TOY dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık :)
Bloğunuzu yeni keşfetme fırsatı buldum çok güzel bir blogunuz var :))) bana da beklerim sevgiler ;))
http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Çikolatalı keklere bayılıyorum.Nefis görünüyor ellerinize sağlık :)

sihirlimavi dedi ki...

Bana da kakaolu ya da çikolatalı olsun da ne olursa olsun. Hele bir de sunum böyle güzelse...
Ellerinize sağlık :))
Sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

olsada yesem dedim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Ahh bende cok severim ve nefis görünüyor.tesekkürler tarif için. Sevgiler...

*mehtap dedi ki...

çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık.

ozguluntarifleri dedi ki...

Ahhh Evrenim bu guzelligi gorupte nasil rejim yapilir :) harika gorunuyor ben bu tabagi alayim sen nasilsa rejimdesin canim.
opuldun cokk sevgilerrr.

Billur dedi ki...

çikolataya bayılırım..teşekkürler bu güzel tarif için:)

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Bu lezzete kim hayır diyebilir ki canım.Sevgiler.Ellerine sağlık..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Bu lezzete kim hayır diyebilir ki canım.Sevgiler.Ellerine sağlık..

kolay yemek tarifleri dedi ki...

Ne cok severim ellerine saglik sevgiler

Acemiden dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık :D www.acemiden.com

akasyakokusu dedi ki...

Arada bir nefsi şımartmak lazım değilmi..Diyetteyiz diye gözümüz kalsın yaniii.....Ellerine sağlık Evren'ciğim yaktın benii..

modaveguzelliksokagi dedi ki...

Çok lezzetlş duruyor nasıl canım istedi gece gece :)

zeymurancafee dedi ki...

diyette değilim kocaman bir dilim yiyebilirim ellerinize sağlık nefis görünüyor

Mine budak dedi ki...

bende diyetteyim ama önümde olsa hayır diyemem sanırım
elinize sağlık