15 Temmuz 2008 Salı

İRMA, ÇOCUKLAR VE KONUYA UYGUN PASTAMIZ :)))




Ankara'dan misafirlerim geldi ve işten ayrıldıktan sonra evdeki durgunluğum sona erdi. Allah'tan geldiler yoksa ben yavaş yavaş bunalmaya başlamıştım. Çocuklarla vakit geçirmek çok eğlenceli : Denize girmek, kitap okumak, kızma birader oynamak (özellikle de dayımız işten dönünce; onu kızdırmak), test çözmek vs vs vs... Ama yağma yooook hala çocuk yapmayı düşünmüyoruz biraz daha zamanı var. İnanılmaz bir aile baskısı var ve herkes sanki ağız birliği yapıp aynı şeyi söylüyor: Eeee kızım hazır bu ara çalışmıyorsun, evdesin aradan çıkıversin; sonra iş güç derken zamanın olmaz!!!! :))) Aslında ben de çok istiyorum çocuk sahibi olmayı ama biraz daha zamanım olduğunu düşünüyoruz. Tabiii aslında zaman ne gösterir bilemiyorum ama şimdilik durum bundan ibaret!!! Ya ben nerden girdim bu konuya, aslında başka bir şey anlatacaktım :)))


Neyse gelelim asıl konumuza çocuklarla pasta pasta diye sayıkladık tüm gün, eve gidince mutlaka pasa yapılacaktı ve denizden gelmiştik, evdeydik ancak hem ben hem de onlar çok yorulmuşlardı ama buzdolabında bir sürü artık kekimiz vardı. Onları kullanmaya karar verdik; içini ganaj ve meyve ile doldurduk ve dışını da ganajla sıvadıktan sonra şeker hamuru ile kapladık. Pastaya özellikle kedi şekli verdim zira bizim evde çocuklarla kedimiz İrma arasında felaket bir koşturmaca var. İrma çocuklardan, çocuklar da kediden korkuyorlar ve evde çığlıkların ardı arkası kesilmiyor; çünkü sevgili kedim İrma çocukların zaafını yakaladı ya onlardan önce gidecekleri yerde gerinip uzanıyor ve çocuklar da " yenge, yenge!!! " diye bağırmaya başlıyorlar.


Eeee canım kedim İrma'dan bahsedip de sizi onunla tanıştırmadan olmazdı!!!:)))

23 yorum:

Melek* dedi ki...

pastan çok güzel olmuş ellerine sağlık aşağıdaki cup cakende enfes sunumu çok şık ellerin dert görmesin.

Adsız dedi ki...

İrma çok şeker, çok sevdim. Pasta da harika olmuş. Ellerinize sağlık.
Sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

slm canım
pasta harika ellerine sağlık.hele irma çok şeker
öptüm tatlım seni
sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Evrenciiim, ellerine sağlık valla süper olmuş pasta, ayrıca şu çocuk mevzuusuna parmak basmak istiyorum müsadenle :))Kedine duyduğun sevginin binlerce kat fazlasını duyacağın bir bebek için çok da fazla düşünme bence :)))
Öpüyorum seni..
(Ağustosta görüşmek üzere :)

:)den dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu hen�z yeni ke�fettim. Ne g�zel Antalya'dan, memleketimden yaz�yorsunuz.
Kedicikli pastaya bay�ld�m. Ellerinize sa�l�k �ahane g�r�n�yor. Antalya'n�n yak�c� s�ca�na inat bu sevimli pastac� yapt�n�z i�in sizi tebrik ediyorum.
Haberle�mek dile�iyle...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

güzel yorumun için teşekkürler canım.pasta çok şirin ve hoş görünüyor.eminim tadı nefistir.ellerine sağlık.irmaya bayıldım.

Unknown dedi ki...

Evren'cim iyi akşamlar parta enfes olmuş ellerine sağlık,renk uyumuda enfes emeğine ellerine sağlık canım öpüyorum

Cafe Gusto dedi ki...

Bence de bekleme bebek konusunda ben de çok direnmiştim.3 yıl sonra ikna oldum.Ama şimdiki aklım olsa hemen bir tane yapar sonra da 2. yi denerdim.Ama maalesef artık çok geç..
Pastan da süper İrma da öyle..sevgiler..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM PASTA HARİKA SEVGİLER

HULYA dedi ki...

Evren'ciğim,
pastana da kediciğine de bayıldım.Biliyorsun ablam da bende kedi hastasıyız.Benim tekir bir kedim onun ise siyam kedisi var.Senin kedin de çok şekermiş onu benim yerime de mıncıkla.Pastanın dizaynı harika olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

canım pasta çok tatlı olmuş ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

kedilere bayılırım yıllarca baktım, bir tane Van kedim vardı. Şimdi de başka bişiye bakıyoruz, kızım :o) Bebek önemli bir karar. Ama arayı çok da açmayın, bu arada biz de ikinciyi düşünüyoruz.(doğrusu bazen düşünüyorum bazen düşünmüyorum ;)
Arkadaşım yine ve bir kere daha seni takdir ediyorum. Süper bir iş.. Bu yaptıklarını yiyorlar mı? İnsan yemeye kıyamaz ...:D

pelince dedi ki...

Pasta harika olmuş,kedicik çok tatlı çok..Ellerine sağlık..

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Hoşça kalın.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Hoşça kalın.

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım evde yoğun olmana sevindim gerçekten insan bir süre sonra sıkılıyor çocuklar da bebeğe hazırlık olmuş:) kedicik ise maşallah iyi görünüyor:))

Pasta ise çok güzel ellerine sağlık.

Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika bir degerlendirme ile güzel bir pasta ortaya cikmis ellerine saglik. Yiyenlerede afiyet olsun. Hadi evdekilerden sonra benden de bir abla nasihati olsun dedim. Canim inan her sey zamaninda cok yerinde ve iyi oluyor. Insanin yasi gecince onlarla ilgilenecek vakti dahi kalmiyor. Bence sen elini cabuk tut. Sen kendi cocugunu ne zaman evlendirip de o mini torunlarinla oyanamayi düsünüyorsun. Sen simdi elini cabuk tutmazsan cocuguna belki ama torununa hic sabrin kalmayacak. Bak bizim grupta bir arkadas var o da sonradan bir cocuk sahibi oldu. Ama bizim gezilere ve toplantilara ayak uyduramiyor. Yasi itibari ile cok uyum sagliyor ama cocuk kücük oldugundan hep bir engel var. Bence sende simdiden cok gelecege bir göz at, Kusura bakam, isine karismak degil ama abla tavsiyesi. Allahim hayirlisini versin, sevgilerimle.... Kocaman öpüldün canim......

Aybike Ceylan dedi ki...

Pasta harika olmus, ellerine saglik.Ayrica guzel bir hafat sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili EVREN,
antalyanın sıcağına inat pastalara devamm :))))

bizde İstanbul da aynen :)))
bu arada İrmayıda küstürmiyelim ..çk svglr NuNu


elinize sağlık çok şekerdi.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmmm,

İrma'ya bayıldımmm, ben de bir kedi sever ve pisicik sahibi olarak derim ki; onların yerini kimseler tutamaz:)) Çok şeker bu çoookkkk...

Pasta ise pek güzel olmuş, ellerine sağlık şekerim,

Sımsıcak sevgiler.....

Bir Dilim Düş dedi ki...

Arkadaşlar hepinize içten yorularınız ve cesaret verici sözleriniz için teşekkürler. Çocukları çok seviyorum ve mutlaka anne olmak istiyorum.

Ayrıca İrma için yazdığınız güzel yazılar için de çoook teşekkür ederim, şimdilik bizim evin çocuğu kendileri olduğundan ailece çok mutlu olarak okuduk beyefendi hakkındaki yorumlarınızı.

Sevgiler, hepinizi öpüyorum.
Evren

Nurten dedi ki...

Evren harika bir pasta olmuş, ellerine sağlık :) ama kedişde pasta kadar tatlı :))) kedileri çok severim bende :)

lalelimutfaklar dedi ki...

bizim minnosun aynisi kediniz ne kadar cok benziyor.coook tatlilar yeni dogmustu bize geldiginde.simdi onsuz bir an bile geciremiyoruz. cok seviliyor evde ozellikle cocuklar tarafindan. sevgiler