13 Nisan 2009 Pazartesi

KİRPİ PASTA

Sonunda geldimmmmmmmmm!!!:))) Tüm koşuşturmacalar, davetler, yemekler vs sonunda bitti. Anneme hoşgeldine gelenler için yapılmış bir pasta bu. Şeker hamuru sevmeyenler için tamamen kremadan yapılmış olan pastanın içi kestaneli ve çikolatalı. Yiyen herkes tarafından çok beğenilen bu pasta görüntüsüyle de gönülleri fethetti. :)))



Bu arada sevgili Didem ve Tatlı Anlar bana Smart blogger ödülü vermişler ben de kendilerine teşekkür ederek bu ödülü tüm blogcu arkadaşlarıma gönderiyorum.

Herkese iyi haftalar diliyorum!!:)))

24 yorum:

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

çook şeker bir dönüş olmuş :)
ellerine sağlık
hoşgeldinnn

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm hoşgeldin çok sevimli bir kirpi bu:))Yerim ben onu elleri
ne sağlık canım mutlu haftalar...

pelince dedi ki...

Evrencim şahane olmuş bu pasta.Çikolatalı ve kremalı olması da ayrıca güzel.
Ellerine sağlık..

Sevgiler..

Seda dedi ki...

çook güzel olmuş ellerine emeğine sağlık,sevgiler....

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok sevimli olmuş yahu.ellerine sağlık canım.şahane bir pasta.sevgilerimle....

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım cok tatlı olmuş ellerıne saglık.Kocaman optum senı..

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım gerçekten çok güzel görünüyor
hayırlı akşamlar
sevgiler...

Tijen dedi ki...

Smart ödüllü hatun seni, neler yapmışsın görmeyeli?

mujdenin denemeleri dedi ki...

Evrenciğim harika olmuş.Ellerine sağlık.Çok cici.Sevgiler...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

daha öncede gördüm ve denemek istediğim bir pasta.ama biraz zahmetli.bir o kadarda harika.çok güzel görünüyor.ellerine,emeklerine sağlık.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Çok beğenildi deyip gitmek var mı? Canım çekti tarif isterim hadi bakalım :( Bu arada çok şeker olmuş kirpi, oklarını da kremadan yapmışsın değil mi? Şeker hamuru ile uğraşmadan çocuk sevindirmek için birebir. Öptüm seni.

saniyesultan dedi ki...

çok güzel gözüküyor olsada yesem hani...ellerine sağlık...

Hülya Gökçen dedi ki...

Hoşgeldin,çok sevimli olmuş gerçekten ellerine sağlık.

Mebrule dedi ki...

Tarif isteyenlerden biride benim,, Oklari cikolata ile mi krema ile mi yaptin? Ellerine saglik cok guzel olmus canim...

Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Evrencim eline sağlık canım.Görüntüsü süper.Sevgiler canım

made in funda dedi ki...

hoş geldin canım.dönüşün muhteşem olmuş.ellerine sağlık canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

amanda aman anneciğe neler yapılmışş, neler yenilmiş içilmiş..
maşallah maşallahh evrenciğim..
ellerine sağlık canım..
sevgiler.. kolaylıklar diliyorum.

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir pasta olmuş, bol çikolatalı ve kestaneli hiç lezzzetli olmaz mı, ellerine sağlık, sevgilerimle...

Pasta Perisi dedi ki...

dönüşün harika olmuş canım.. ellerine sağlık ne cici olmuş yaa... herkeste begenmiş tadını...
sevgiler cnm...

sarımutfak-hande dedi ki...

ayyy çok güzel hem kestane hem çikolata harika valla ellerine sağlık cnm

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

amaaannn o ne gözler:)çok şirin ellerine sağlık.

PASTASEHRİ dedi ki...

Çoook şeker bir pasta olmuş hemde kestaneli. ellerine sağlık canım
sevgilerimle
Funda

neseersoy dedi ki...

Çok hoş görünüyor , ellerine sağlık.
sevgilerimle

mintinin dünyası dedi ki...

ay inanmıyorum senin blogda neler gizli yahu.bayıldım buna da.ellerine sağlık.çok değişik olmuş.