13 Kasım 2012 Salı

YASEMİN FASHION BLOG'UN DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Uzun zamandır pasta yayınlamadığımı görünce, dayanamadım. Hala eski fotoğları eritmeye çalışıyorum. Bu pastayı sevgili Günseli arkadaşı Yasemin için sipariş etti ben de böylece yeni bir blogla daha tanıştım. İçi bitter çikolatalı ganaj ve fıstık ile hazırlandı ve pandispanyası da kakaolu idi. Dışı da pastacı kreması ile süslendi. Yiyenler tarafından lezzeti de bol bol övgü alınca ben de çok memnun oldum. Yasemin'e tekrar mutlu yıllar diliyorum.

Fotoğraflı pasta yapımı oldukça kolay bu konuda sık sık soru alıyorum buradan daha önce yayınlamış olduğum fotoğraflı kurabiye yapımı ayrıntılarına ulaşabilirsiniz. Pasta da aynı mantıkla yapılıyor, arasında çok fark yok. Eğer başka sorularınız da olursa elimden geldiğince seve seve cevaplarım...

Hepinize güzel günler diliyorum, kendinize çoook iyi davranın...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Tabi kii bol bol övgü alıcak,nede olsa yapan sensin canım..
Her pastan ayrı güzel..
Ellerine,emeğine sağlık.