11 Mart 2013 Pazartesi

HAPPY BIRTHDAY IŞIKKKK!!!



Herkese mutlu haftalarrrrr.... İstanbul'a gittim, gezdim ve geldim... Sosyal medyada bol bol fotoğraflarını paylaştığımız doğum günümüzün fotoğraflarıyla geldim sizlere... 
Misafirlerimizi bu şirin posterle karşıladık...

 Canım arkadaşım, arkadaştan öte kız kardeşim radyoların sevilen Dj'i Sarı Şeker Sema'cığımın biricik yavrusunun doğum günü harikaydı. Çok özendik ve başarıyla tamamladık. Esin ve Sine teyzeleri Işık'ın doğum gününe gelen misafirlere için bu şirin kavanozları hazırladılar...
 Gelen misafirlerimize hatıra olarak hazırlanan magnetlerimiz...

Misafirlerimiz için hazırladığımız hatıra su şişelerimiz...
Doğumunda annesinin Işık için hazırladığı anı defterini ilk yaş gününde de kullandık...
Bu şirin kurabiye standımız ve mekan süslemelerindeki yardımları için Baby Store'a çok teşekkürler...
  1 şeklindeki kurabiyeleri mavi, sarı ve yeşil olarak hazırladım...
 Güzeller güzeli arkadaşım Sarı Şekerim de kurbişlerle poz verdi...
 Kurabiyelere nazar değmesin ;)))
 Traşlanan pandispanyadan kalan kekleri de kullanarak hindistan cevizli cake popslar yaptık...

 İşte Işık'ımızın en sevdiği şeyler pastasındaaaa.... Peynir, Messi, Number 1 tv...
ve tabiii meee meee ....
 Afiyet olsun oğluma çok sevdi pastasının tadını...

Her zaman böyle mutlu olun sizleri çooook seviyorummmm...

Burcu Güneş de bizi doğum günümüzde yalnız bırakmadı, bizlerle birlikte olan tüm misafirlerimize sonsuz teşekkürler...

Ayrıca misafirperverlikleri ve güzel ikramları ile bizleri ağırlayan Catz Bebek ekibine ve muhteşem fotoğraflar için sevgili İlknur ATALKIN'a  milyonlarca kere teşekkürler.... Partimiz sizlerle daha anlamlı daha özel oldu...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim ne güzel bir parti olmuşşş seninde emeğin marifetlerin değmiş....İstanbula gittin geldin şarjjj oldun değilmi iyi gelmiştir.
ben senin facede adresine bir bakayım bakalım...canım benim bu hafta bol kazançlar bol siparişler dilerim...

Unknown dedi ki...

Evren'im harika bir parti olmuş emeği
ne sağlık öpüyorum...

Disalce dedi ki...

herşey harika görünüyor...kurabiyeler ,pasta ve diğer ayrıntılar.herşey çok güzelmiş...doğum günü bebeğininin doğum günü kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

Allah uzun,sağlıklı ömürler varsin bu yakışıklıya..:)
Herşey çok güzel..
Süperrrr bi doğum günü olmuş:)

Selcen Şenocak dedi ki...

emeğinize ellerine sağlık canım çok güzel bir parti olmuş :) sevgiler...