18 Mart 2013 Pazartesi

PARA KURABİYELER...

 Kocamannn sıcacık bir merhaba hepinize... Ben artık ipin ucunu iyice kaçırdım o kadar çok yayınlanmayı bekleyen ürün var ki... Hangisi eski hangisi daha eski bilemiyorum artık ben de kura yolu ile yayınlıyorum ürünlerimi... Haftayı bereketli ve zengin geçirelim diye bu para kurabiyeleri yayınlayayım dedim.
Sevgili Zehra hanım Finansbank'ta işe başlayan arkadaşı için kurabiyeler hazırlatmak istedi ve isteklerini o kadar net söyledi ki bana sadece uygulamak kaldı.  İşe başlayan arkadaşının adına kredi kartı, antetli kağıt, euro, dolar ve Türk Lirası olarak hazırlandı kurabiyeler...  Hatta üzerlerine Finansbank logolu para bandı bile hazırladım.  Çok keyif aldığum bir çalışma oldu ve sonuç hem beni hem de Zehra hanımı çok memnun etti. Sercan beye yeni işinde başarılar diliyorum...

Hepimiz için unutamayacağımız bir hafta olsun...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayıldım bu para kurabıyeler,süper olmuşlar.Emeğine, ellerne saglık.

Unknown dedi ki...

Evrencim süper olmuş kurabiyeler elle
rine sağlık,sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok hoş yaaaa.bayıldım bunlara.ellerine sağlık canım.sevgiler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

pek bir begendim…Eline saglik...

Unknown dedi ki...

süper olmuş eline sağlık...

Unknown dedi ki...

Aman Allah'ımm bunlar kurabiyemi şimdi..:)
Süper olmuş Evren'im süperrr..
Emeklerine salık:)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

hepsinden birer çanta alıp gidesin geldi....ellerinize sağlık...