15 Ocak 2014 Çarşamba

AŞK KOKAN YENİ YIL KURABİYELERİ...

 Biliyorum yeni yıl geçti ama bu güzel kurabiyeleri paylaşmadan geçemezdim ki hala daha yayınlayamadığım yeni yıl kurabiyelerim var. Yeni yılın son günlerinde hazırladığım bu konseptle çok eğlendim ve çok beğenildi.

 Yeni yıl için aşk dolu mesajlarla hediye edilen kurabiyelerden daha güzeli olamaz bence....
Bir grup arkadaşın birlikte istediği konsept çok şık oldular. Üstelik de kurabiye sahibelerimizden biri hamile umarım bir an önce sağlıkla kucağına alır bebeğini...
 Bu kurabiyeler aracılığıyla herkese tekrar aşk dolu bir yıl diliyorum...
Sevgilyle kalın... Ziyaretlerinize geleceğim...

1 yorum:

pınar dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım elllerıne sağlık.bende beklerım sayfama....sevgılerımı bırakıyorum...