11 Haziran 2008 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ & KAPLTEN GELEN GÜZELLİKLER

Sevgili arkadaşlar etkinliğimizin sonuna geldik. Bugün yani 12.06.2008 Perşembe günü hepimiz sayfalarımızda kimlerden hediye aldığımız ve hediyemizyayınlamaya başlayacağız. Artık sona geldiğimiz için hemen hemen herkes kim kime çıktı biliyor.Ancak bazı arkadaşlarımızın yaşadıkları aksilikler yüzünden hediyeleri henüz ulaşmamış olanlar var, bu arkadaşlarımızın da hediyeleri ellerine geçer geçmez yayınlamarını bekliyoruz. Tüm hediyeleri toplu olarak bizim sayfalarımızdan görebilirsiniz. :))) Biz çok güzel bir etkinlik olduğuna inanıyoruz ve çok memnun olduk. Katılan arkadaşlarımıza ve etkinliğimizi takip eden herkese teşekkür ediyoruz.
Evren - Selcen

Kim Kime Çikmışşş:))


Calimero Mutfakta - Klübem
3 Prenses - Pastanaz
Kelebekli Saniyeler - Uğur Böceğimle Afiyetle
Benim Tariflerim - Sarı Mutfak
Laleden Seçmeler - Yemek Kokusu
Akdeniz Akşamları - Bir Dilim Düş
Emelin Mutfağı - İnci Tanelerim
Meleğin Marifetleri - El Emeği Göz Nuru
Sibelin Tarif Defteri - Mukonun Günlüğü
Sevda Mavisi - Nagehan
Yemek Kokusu - Meleğin Marifetleri
İnci Tanelerim - Calimero Mutfakta
Klübem - Akdeniz Akşamları
Pastanaz - Laleden Seçmeler
Nagehan - Kelebekli Saniyeler

El emeği Göz Nuru - Emelin Mutfağı
Bir Dilim Düş - Benim Tariflerim
Uğur Böceğimle Afiyetle - Sevda Mavisi
Mukonun Günlüğü - 3 Prenses
Sarı Mutfak - Sibelin Tarif Defteri

6 yorum:

Yaren dedi ki...

Evrencim ne kadar güzel bir etkinlikmis,ben tarif gönderilecegini saniyordum.Böyle cekilis hediyeler daha arkadaslik baglari gücleniyor.Harikasiniz canim.Emeginize saglik:)öptüm canim.

Adsız dedi ki...

Evren'cigim yorumunu gordum tatlim sagol bende meraklanmistim muhakkak aksilik çikmistir dedim sana gereken bilgileri tekrardan mail olarak attim tatlim. Bu guzel etkinlik içinde tesekkur ediyorum duzenlediginiz ve hep ilgilendiginiz için. Yanliz tatlim sunu sorcam neden isimlerimiz tekrardan baska arkadaslarin yaninda onu pek anlamadim neyse bende ki de merak,optum.

Calimero Mutfakta dedi ki...

Tebrik ediyorum ikinizi de. Cok hos bir dusunceydi anneler gunu etkinligimiz :) sevgilerle...

muko dedi ki...

evrencimm ben sayfamda yayınladım aldığım hediyeleri,çok güzelbir etkinlik oldu ,teşekkürler canım..

nagehan dedi ki...

Evrencim slm ben geldim, sanırım beni hediye daha ulaşmamış.bir sorun mu oldu canım...
sevgiler
Nagehan

nagehan dedi ki...

Evrencim slm ben geldim, sanırım beni hediye daha ulaşmamış.bir sorun mu oldu canım...
sevgiler
Nagehan