5 Ağustos 2008 Salı

ASKIM MUTLU YILLAR SANA, ÖMRÜN BOYUNCA MUTLU VE YANIMDA OL,SENİ SEVİYORUM!!!



Bugün canımın içi, bir tanecik eşimin doğum günü. :) Onun doğum gününü ilk defa evli olarak kutluyoruz. Aslında 5 Ağustos'un bizim için başka bir önemi daha var: Bizim çıkmaya başladığımız ilk gün!!! Evet 2 yıl önce bugün sevgili eşimi bir topkek ile kandırdım.:))) Doğum günüydü ve ben kimse kutlamadan onun doğum gününü küçük bir topkek'in üzerine 1 mum koyarak kutladım. Kötü bir gün geçirmişti ve ben de onun moralini yerine getirmek için yemeğe çıkarmaya karak verdim, ben o kararı verdiğim saatlerde sadece arkadaştık ama kimse gecenin ne getireceğini bilemez değil mi? Biz de gecenin sonunu sevgili olarak tamamladık ve aradan 2 yıl geçti, şimdi bu harika adam ile evliyim ve çooookkkkk amaa çooooookkkkk mutluyum.


CANIM ASKIM MUTLU YILLAR SANA,

ÖMRÜN BOYUNCA MUTLU VE YANIMDA OL,

SENİ SEVİYORUM!!!

Eee herkese pasta yapıp da eşime yapmadan olur mu? Aslında ben onun pastasını aylar önce kafamda planlamıştım ve bilgisayara kaydetmiştim ancak bilgisayardaki bir sorun nedeniyle, eşim laptop'ımızı incelerken onun için seçtiğim modeli gördü ve bütün büyüsü kaçtı. Aslında iyi de oldu çünkü sabahtan beri telefonla arayıp pastasının şeklini sordu durdu :)))). Bu modeli Pastacı Burcu'nun sitesinde görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti. En sonunda buna karar verdim ve yaptım!!! Pastanın hazırlanışını sevgili Burcu aşama aşama ve detaylı olarak anlatmış. Ben kendi pandispanya tarifimi yaptım ve içine ganaj hazırladıktan sonra evdeki meyvelerden ve damla çikolatasından serpiştirdim. Bol çikolatalı harika bir pasta oldu, kuşlar da oldukça şirinler.



Tek sorun fırçamın ucu bozulduğu için gözler ve kirpikler biraz kötü oldu ama o da nazar boncuğumuz olsun!!!

38 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar Angara'lı ...

İBİB

ayseyaman dedi ki...

Nice mutlu yıllar dilerim size..
Pastanız çok şirin olmuş..
Ellerine sağlık..
Bu arada kuşlardan sağdaki pek yaman, nasılda diğerini sarmış..Hanginiz hanginiz bakalım..dur tahmin edeyim sağdaki sen?

Bir Dilim Düş dedi ki...

İbibciğim teşekkürler,

Yaman Ayşem aşk olsunnn sağdaki değil soldaki şaşı olan benim :)))), teşekkürler güzel yorumun için canımi öptüm seni kocamann

Yaren dedi ki...

Evrencim esinin dogum günü kutlu olsun ve bir ömür saglik,huzur ve mutluluk yaninizda olsun. Harika bir pasta secmisin,cok sirin ve duygusal.Ellerine saglik. Bende bu pastayi daha önce görmüstüm ve cok begenmistim.Afiyetler olsun sizlere.Sevgilerimi biraktim canim:)

ayseyaman dedi ki...

:D

Bir Dilim Düş dedi ki...

Yarenciğim sağol bitanem, Allah herkesi mutlu etsin kimsenin huzurunu bozmasın canım. Muuucccuuukkkssss!!!

İLKAY dedi ki...

Evren'ciğim canım mutluluğunuz daim olsun...eşine de sana da nice güzel yaşlar, sağlık ,neşe,umut dolu yıllar dilerim canım...
iyi ki varsın...
sevgilerimle,
ilkay

pelince dedi ki...

Evren eşinin doğum günü kutlu olsun..Pastanın fotoğrafını görse bile eminim gerçeğini yediği zaman mest olucaktır:)Çok güzel hazırlamışsın,emeğine sağlık..

Ömür boyu birbirinizi sarıp sarmalayın,Allah ayırmasın...

Öpüyorum...

Bir Dilim Düş dedi ki...

İlkaycığım teşekkürler canım güzel dileklerin için,

Pelinciğim teşekkürler canım ve gerçekten tadı da çok güzel oldu bol çikolatalı, Allah tüm sevenleri birbiriyle ömür boyu mutlu etsin hiç ayırmasın :)))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Evren'cim eşinin doğumgünü kutlu olsun, beraber nice senelere inşallah.. Bu pastayı ben de görmüştüm ama hiç cesaret edemedim yapmaya.. Ellerine sağlık, nefis görünüyor, çok da anlamlı.. :) Sevgiler..

Uğur CAN dedi ki...

Evrencim eşine ve sana nice sağlıklı, mutlu yaşlar dilerim. Pastan da harika görünüyor, Belki seneye üzerinde 3 tane kuş olan bir pasta yaparsın:)) ne dersin?
Öptüm
Uğur

akasyakokusu dedi ki...

Evren'cim eşinin doğumgününü kutluyorum canım..Demek onu topkekle kandırdın haa:)) pardon gönlünü çeldin:)))
Keşke bütün aşklar minik bir topkekle başlasa değilmi.:)
Allah c.c. sizi ayırmasın canım nice yaşgünlerini beraber kutlayın..amin..

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Eşinizin doğum günü kutlu olsun.Nice yıllar beraber ve çok mutlu olmanızı dilerim.Pasta çok güzel
Sevgiler

Unknown dedi ki...

ömür boyu mutluluk içinde birbirinizi sarmalarsınız inşallah eşinin doğum günü kutlu olsun

meleginmarifetleri dedi ki...

Waaaaaay Evren..
Baksen bir top kekle kandırdın ha:=)
Nice mutlu yıllar dilerim ikinize mutluluğunuz daim olsun inşallah.
Pastada çok harika olmuş ellerine sağlık.
Öptüm hoşçakal.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aslıcığım teşekkürler canım ben de bu pastayı yapmayı çok istiyordum demek ki eşime kısmetmiş ;))

Uğurcuğum teşekkürler eee haklısın zamanın neler geireceği belli olmaz değil mi?T;))

Yaa evet Nuraycığım bak topkek deyip geçmemek lazım ;)))nelere kadir. Allah tüm sevenleri ayrımasın canım teşekkürler!!!

Bir Dilim Düş dedi ki...

Pelinciğim teşekkürler canım güzel dileklerin için,

Teşekkürler Düşlerimin İncisi umarım herkes her zaman sevdikleri ile mutlu olur,

Yaaaa Melekciğim dedim ya topkek deyip geçmemek lazımm hihihi;))) Rabbim kimsenin mutluluğunu bozmasın inşallah herkes sevdikleriyle ömürlerinin sonuna kadar birlikte olabilsin canım :)))

Yemekbahane dedi ki...

Nice mutlu birlikte yıllara. Pasta süper olmuş.Ellerine sağlık

Sevgiler
Müge

Bir Dilim Düş dedi ki...

Mügeciğim teşekkür ederim canım.

Adsız dedi ki...

Evrencim eşinin doğum günü kutlu olsun. Nice uzun ve mutlu yıllar dilerim.
Pastaya diyecek yok, ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Pınarcığım teşekkürler canım.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Evren'ciğimmm,

Eşine seninle ve aşkla dopdolu geçecek uzun ömürler dilerim, doğum günü kutlu olsun..

Pasta ise harika olmuş, ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Bir Dilim Düş dedi ki...

Didemciğim teşekkürler canım içten yorumun ve güzel dileklerin için.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Merhaba,
Yıldönümünüz kutlu olsun. Allah bir ömür boyu mutlu etsin.
Bende eşimin doğum günü için bu pastadan yapmıştım. Çok beğenmişti. Çok şirin bir pasta.

Unknown dedi ki...

canim esinin dogum gununu kutluyorum nice guzel gunler ve yillara.
Allah birbirinizi hic ayirmasin omur bayu mutlu olun insallah.
pasta harika olmus sevgiyle yapildigi hemencecik belli oluyor:)
kucak dolusu sevgi ve selamlarimi gonderiyorum.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Zülbiyeceğim teşekkürler canım,

Özgül Ablacığım teşekkür ederim güzzel dileklerin için öpüyoru seni kocaman :)))

Selcen Şenocak dedi ki...

Eşine seninle birlikte nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim Allah mutluluğunuzu daim etsin ortakım:)
Öpüyorum Sevgiler...

:)den dedi ki...

Eşinizin doğumgününü kutluyorum. Birlikte daha nice yeni doğumgünü kutlamalarına canım.
Pastan bir harika olmuş. Ne kadar romantik bir pasta böyle. Eşin eminim sana tekrar aşık olmuştur.
Aşk güzel şey. Hep aşık kalmanız dileğiyle...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Evrencigim, canim esinin dogum günü kutlu olsun. Allahim hayirli etsin ve mutlulugunuzun devamini versin insalllah. Canim pastanda harika olmus, cifte kumrular . ömür boyu güzel ve mutlu yasamlara...

PASTASEHRİ dedi ki...

Evren eşinin doğumgünü kutlu olsun ayrıca 2. yılınzıda kutlarım. nice uzuuun ve mutlu yıllara.
pasta öyle güzel ki. ellerine sağlık.
sevgiler
Funda

sibellebutikpasta dedi ki...

Evrenciğim eşine seninle ve müstakbel yavru kuşlarınızla birlikte uzuuun mutlu yıllar dilerim. Aynı pastayı ben de evlilik yıldönümümüz için planlamıştım ama kol kırıldı heves içimde kaldı:-))
Canım bir değişiklik olmazsa pazar akşamı Antalyadayım, umarım görüşürüz, belkim bana da pasta neyim yaparsın:-P
Öpüyorum

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım ortakım teşekkürler Allah hepinizi mutlu etsin ve hiç ayırmasın,

Sevgili :)den içten ve güzel yorumunuz için teşekkürler herkese büyük ve mutlu aşklar dilerim,
n için
Ayşe Ablacığım benim çoookk teşekkürler güzel dileklerin için ve Rabbim hepimize versin,

Fundacığım teşekgüzel ykürler canım yorumların için,

Siboşum telefonlarım var sende bekliyorum ve ayrıca da istediğin pasta olsun hayatım seve seve :)))

Semra Altay dedi ki...

Birlikte nice mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle,
Sevgiler,

Sevil Şahin dedi ki...

CNM BENİM EŞİNE NİCE MUTLU YILLAR DİLERİM YÜCE RABBİMDEN DİLERİM BİR ÖMÜR BOYU MUTLU VE HUZURLU YAŞARSINIZ :=))

Unknown dedi ki...

canim ziyareine geldim yoksun:))
guzel gunler diliyorum
selam ve sevgiler.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Evrencim
Eşinle birlikte mutlu yıllar geçirmeni dilerim

uzun zaman oldu cancağzım görüşemiyoruz.

sevgiyle kal
öpüyorummm

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Kuşlar çok şirin olmuş ellerine sağlık.
Harika bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Seracığım çok teşekkürler canım!!!

Sevilciğim çok teşekkür ederim canım güzel dileklerine,

Oooooooooo Dilekciğim nerelerdesin sen? Teşekkür ederim canım güzel dileklerine!!!

Fast Food Kültürüne İnat Tabakta Lezzetler sana da teşekkürler!!!Kusura bakma adını bilmeyince böyle oluyor.:)))