22 Şubat 2009 Pazar

SPIDERMAN PASTASI VE BENİM ÖRÜMCEK FOBİM :)))


Hayatımda en sevimsiz bulduğum hayvandır örümcek, çünkü bu iğrenç yaratık bir keresinde beni ısırdı ve tüm vücudumda su toplandı ve kabarcıklar oluştu, kabarcık dediysem minik bir şey sanmayın abartısız neredeyse her biri avucum kadar vardı. Dolayısıyla çok yakınlarım bilirler ki örümcek konusu açılınca ben bir gerilirim, sıkılırım. Gel gelelim çok sevdiğimiz aile dostumuzun 8 yaşındaki yakışıklı oğlu Eren de tam bir örümcek adam fanatiği :))) Durum böyle olunca da pasta konsepti kendiliğinden belli oldu : Örümcek adammmmm!!!

Benim örümcek adamı sevmemem dışında ufak bir sorunumuz daha vardı ne yazık ki pastamız 8 kişilikti ( ben yine dayanamadım 10 kişilik yaptım ), yani pasta küçüktü ve benim de yapabileceklerim kısıtlıydı. sonunda kafamda konsepti belirledim ve ortaya bu çıktı. Ben her ne kadar sonuçtan memnun olmasam da başta doğum günü sahibi olmak üzere herkes pastadan çok memnundu. Hele Eren'in arkadaşlarından bir küçük vardı ki onun sözleri beni çok etkiledi. Bu küçük bey normalde hiç pasta sevmez ve yemezmiş ancak pastayı görünce tabağının tamamını bitirdi ve zaten bu da herşeye değdi.


İYİ Kİ DOĞDUN EREN!!! HAYATIN BOYUNCA TÜM GÜZELLİKLER VE MUTLULUKLAR SENİNLE OLSUN!!!!


Mutlu bir Pazar günü geçirmeniz dileğiyle....

25 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Evrenciğim geçmiş olsun bende
hiç sevmem.Ama pasta muhteşem ellerine sağlık,çok lezzetli olduğu
kesin.Mutlu pazarlar,sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gayet güzel bir çalışma olmuş evranciğim.
emeğin yeter.
kutluyorum küçük kardeşimizi.
sevgiler

NiNo dedi ki...

canim ellerie saglik pek guzelmis ben bocuk turu hicbisi sevmem ve bayilcak kadar korkarim Allahim korusun :)

hanife dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor elinize sağlık

hanife dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor elinize sağlık

pastaciyiz.biz dedi ki...

Evrencim ellerine sağlık, sevgiler...

Tijen dedi ki...

Öyle deme Evren! Yazık ona. İyisi var kötüsü var, insanlar gibi. Örümcekler de lazım bu dünyaya.

made in funda dedi ki...

harika bir pasta olmuş.ellerine sağlık...tam oğluma göre evrenciğim...

masalmutfagi dedi ki...

Evrenciğim ellerine sağlık pasta harika ama ben Peynir Kremalı Pastanada bayıldım ve en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum,pratik ve lezzetli tarifler her zaman favorim olmuştur..:))

Nurten dedi ki...

Canım ellerine sağlık, bence çok güzel bir pasta olmuş :)...

Ömrümceğin ısırdığını bilmezdim, ben bile okurken kötü oldum :S. Allah bir daha yaşatmasın, ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum :(

3prenses dedi ki...

ellerine sağlık.bende birgün böyle güzel pasta yapacakmıyım acaba

Feyza Fidan dedi ki...

Benimde en korktuğum hayvandır örümcek, adını bile anarken tüylerim diken diken oluyor :((
Evrencim çok güzel bir pasta olmuş, ellerine sağlık,
Sevgiler...

Pasta Perisi dedi ki...

ellerine sağlık cnaım. çok gusel görünüyor... bizim de 4. yaş gunu pastamız örümcek adam olacak. sende benim gibi sevmiyorsun örümcegi desene... geçen sene biizm evde bir örümcek şoku yaaşadık... bir daha o şoku yaşamaktansa ölmeyi tercih ederim :) oturdugum koltukta oğluşla ilgilenirken siyah, tüylü kocamna bir örümcek.. kendimden geçtim... okadar büyük bayakları vardıki anlatırken bile iğreniyorum. hemen eşimi aradım ya öldür ne korkuyorsun dedi eve geldi ve şok oldu. tahmin ettiğinden büyük hemde siyah ve tüylüydü :( ilaç şişesini üzerinde boca ettik ne fayda ölmek bilmedi. hemen evi terkettim... ilçalandı temizlendi eve döndüm ama birde bana sor :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

DEryacığım teşekkürler canım benim,

Nunucuğum güzel deseğin için teşekkürler canım,

Ninocuğum valla aynen ben deee...

Hanifeciğim teşekkürler,

Emelciğim sağol canım,

Tijenciğim haklısın ama benden uzak olsunlar,

DEfneciğim sağol canım,

Sevgili Masal Mutfağı benim de pratik lezzetler favorim :)))

Nurtenciğim sağol canım, aminnn,

Yaparsın İlkaycığım neden yapmayasın,

Feyzacığım yalnız olmadığımı bilmek güzel, teşekkür ederim,

Sevgili Tatlı Anlar sana da çook geçmiş olsun Allahtan zarar vermeden kurtulmuşsunuz :)))

lemanice dedi ki...

valla örümceği sevmessin mevmessin ama döktürürsün örümcekli pastayı haaa:))))))))ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

bendede fobidir her türlü böcek.ama pasta çok güzel olmuş.emeğine sağlık canım.

saniyesultan dedi ki...

eren yeni yaşı kutlu olsun...
pasta çok şirin olmuş..ne istiyorsun küçüçük hayandan........

Bir Dilim Düş dedi ki...

Lemancığım teşekkürler canım ama gerçekten ben sonuçtan hiç memnun değilim bir dahakine daha iyi olacak eminim :)))

Arzumcuğum sağol canım :)))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Saniyeciğim teşekkürler canım valla hayvandan tek istediğim benden uzak olması :)))

pelince dedi ki...

Bende çok korkarım...

Pasta harika olmuş,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım hem şirin hem şık olmuş ,bende böcağin her türlüsünden korkarım...sevgilerle

Mebrule dedi ki...

Canim orumcek korkususunu en iyi ben bilirim. Bir gece ucan bir bocegi ucan orumcek sandigim icin oyle korkmustum ki erken dogumum basladi ve 1 ay hastanede serumla yattim bu korku yuzunden...

Pastan enfes gorunuyor, ellerine saglik... Benim oglusumda her erkek cocuk gibi spiderman ve simsek mcquen hastasi... Ona boyle hediye bir pasta yapmayi cok isterim. Sevgiyle kal...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Evrenim okurken bile kötü oldum ben bütün haşerattan hatta hayvanlardan çok korkarım

hele haşerat resimlerine bile bakamam

pasta çok güzel görünüyor.ben olsam o yaşanlardan sonra o örümceği kondurmazdıım oraya
,tebrik ederim

ayşegül mutfakta dedi ki...

Canım pasta harika olmuş örümcek fobine rağmen :) eline sağlık bende beğendim ;)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Pelinciğim teşekkürler canım,

Kardelenciğim teşekkürler canımm,


MEbruleciğim senin maceran benden de kötüymüş çok geçmiş olsun canım,


Dilekciğim sağol canım ama korkularımızın üzerine gitmeliyiz değil mi?


Ayşegülcüğüm teşekkürler canım :))