25 Şubat 2010 Perşembe

MEVLİD KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN


Biliyorum biraz ara verdim, beni merak ettiğinizi telefonlarla maillerle bildirmeniz çok hoş hepinize çok teşekkür ederim iyi ki varsınız. Yeni bir iş yerine başladım ve haliyle alışma süresi derken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Yarından itibaren tariflere devam :)))
Bugün sevgili peygamberimiz Hz. Muhammet (S.A.V)'in doğum günü Mevlid Kandili; bu mübarek günde ettiğiniz tüm duaların kabul olmasını ve hepimizin günahlarının affolmasını dilerim. Kandiliniz mübarek olsun :)))

12 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

duaların kabul olsun
hayırlı kandiller canım.

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İyi olmana sevindim canım.

Hayırlı ve bereketli kandiller..

Unknown dedi ki...

Sizin de Kandiliniz mübarek olsun.Yeni işiniz de hayırlı olsun.....
Sevgiler,
Saniye

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

Adsız dedi ki...

Hayirli kandiller canim.

ayseyaman dedi ki...

Hayirli kandiller canim..
Bu arada taksici teyzenin pastasi çok anlamlı olmuş, ellerine sağlık..sevgiler

PASTA DANTELA dedi ki...

Mehabalar yeni işiniz hayırlı olsun ...Mevlüt kandiliniz mübarek olsun...sevgi ile kalın..

boncuk mutfakta dedi ki...

Hayırlı kandiller canım.

pelince dedi ki...

canım yeni işin hayırlı olsun...

sevgiler...

Özlem dedi ki...

Canım yeni işinde başarılar dilerim...
sevgilerimle