1 Mart 2011 Salı

BLOGUMA DOKUNMA!!!!


İşte yine aynı şey oldu! Bir kişinin yaptığının cezasını binlerce kişi çekiyor. Neden? Çünkü en kolayı bu da ondan.
Önce youtube kapatıldı ve insanlar bir şekilde yine youtube'a girebiliyor; şimdi bloglar kapatıldı ve biz yine bir şekilde bloglarımıza girebiliyoruz. Eee noldu yani? Amaçlarına ulaştılar mı? ya da ulaşabilecekler mi? Elbette HAYIR!
Bakın 2008'de de aynısı oldu, o zaman da söyledim şimdi de söylüyorum kim, hangi blog suçluysa onu kapatın, onu cezalandırın! Ben blogumu geri istiyorum!!!
Ve arkadaşlar tüm bloggerlar hepinizi gerçekten kutluyorum bloglarımıza hep beraber sahip çıktığımız, hemen toplanabildiğimiz için :))) Umarım tüm haksızlıklara bu şekilde karşı çıkabiliriz.

2 yorum:

Akdeniz Kızı dedi ki...

bugün herşey normal gibi blogumda...şimdilik rahatız...ilginiz için teşekkürler..

Akdeniz Kızı dedi ki...

hep birlikte rahatladık sanırım:))yedek adresim.....akdenizkiz.wordpress...