20 Ekim 2011 Perşembe

BLOGGERLAR OLARAK YASTAYIZ


Hiç keyfim yok canım hiçbir şey yayınlamak istemiyor ama tepkisiz de kalamıyorum. Son olarak 26 olarak açıklanan aslında çok daha fazlası olduğuna inandığım şehitlerimiz için ağlıyorum. Kıyamıyorum gencecik fidanların ağaç olmadan gçmelerine, kıyamıyorum onların analarına; babalarına, kardeşlerine... Canımızı acıtan bu şerefsizlere daha ne kadar tepkisiz kalınacak daha ne kadar müsamaha gösterilecek; bunun gibi binlere cevapsız soru var kafamda...

19 Ekim 2009da çiçeklerle karşıladığınız bu aşağılıklar ülkeye geldiğinde RTE şöyle demişti: "Türkiye'de çok güzel gelişmeler oluyor, gelen arkadaşlarımızla birlikte çok şey başaracağız" Al işte sana açılım, al işte sana 19 Ekim!!!

Kızgınlığımı, nefrettimi anlatacak kelime bulamıyorum üstelik insanların bu vurdumduymazlığı da beni deli ediyor. Sosyal paylaşım sitelerinde hala ürün tanıtımı yapan, hala oyun istekleri paylaşan hala abuk sabuk konulardan bahseden insanları anlayamıyorum. Her yerde eğlence son gaz devam ediyor, peki bu şehitler kimin için ölüyor? Biraz daha duyarlı olmak gerekiyor bence...Aslında daha çok söylenecek şey var ya neyse...

Yurdun her köşesinde ağlayan analar, babalar var. Onların canları çok çok daha fazla yanıyor. Allah hepsine sabırlar versin, ölen şehitlerimizin de mekanı cennet olsun.

ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ!!!

Sevgili Baharatın Kızı'na bu paylaşımı için teşekkür ediyorum...

3 yorum:

ozguluntarifleri dedi ki...

Evrenim Goz yaslarimi tutamiyorum haber izleyemiyorum fisikolojim bozuldu:(((((
Gencecik kinali kuzularimiz hic bir amac gudmeden vatan millet namus borcu diyerek davulllarla zurnalarla gonderiyoruz Yavrularimizi.....Ates dustugu yeri yakiyorrr Anneler babalar yaniyorrrr....MİLLET OLARAK YASTAYİZZ YAZACAK COK SEY VAR AMA.....!!!!!!
VATAN SAGOLSUN.......

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

zaten tepkisizliğimizden bu kadar cesaret almadılarmı....artık daha kızgın ve daha üzgünüm...:((((

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

toprak bile 24 şehidimizi sessizce kabul edemedi....sarsıldı...