10 Mart 2008 Pazartesi

SOBELENDİM VE İŞTE CEVAPLARIM













Canım arkadaşım Dilek beni sobelemiş ve ben de geciktirmeden cevap yazmak istedim. Cevaplardan önce yukarıdaki resimleri kardeşim bana mail olarak atmış ve sadece yiyeceklerden yapılmış, çok ilginç bulduğum için sizlerle paylaşmak istedim. Veee işte sobe cevaplarım:

MASAMIN ÜSTÜNDE NELER VAR?

Laptop ım, telefon, yapılmış ama çerçevelenmeyi bekleyen 1000 parçalık puzzle, oyun hamurlarım ve kedimin pembe boncuklu oyun kolyesi, flash disk ve cdler.
YAPMAK İSTEYİP DE YAPAMADIKLARIM?

Bir kız çocuğu evlat edinmek.
Sabahtan akşama kadar evde oturup tembellik yapmak.
Tatile çıkmak.
Yardıma ihtiyacı olan tüm insanlara maddi ve manevi destek olmak.
Fransızca ve Rusçayı daha iyi öğrenmek için kursa gitmek.
HAYATTAN EN KEYİF ALDIĞIM ŞEYLER?
Her İstanbul seyahatimde Eminönü, Tahtakale'de dolaşmak.
Beyoğlu İnci'de profiterol yemek.
Pasta ve kurabiye yapmak, onları süslemek ve ikram etmek.
Çocuklarla İlgilenmek ve onlarla oynamak.
Eşim ve kedimle birlikte film izlemek.
Sürekli öğrenmek, öğrenmek ve öğrenmek.
Haftasonları uzun süren kır kahvaltıları yapmak.
Dostlarım ve arkadaşlarımla vakit geçirmek.
Puzzle yapmak.
Cam kenarında bir yanımda kedim, bir yanımda kahvem ile kitap okumak.
Çikolata yemek.
Özel günler için çevremdekilere fikirlerimle yardımcı olmak ve organizasyonlarını yapmak.
Deniz kenarında yürümek.
Otelin mutfağında ustalarla fikir alışverişinde bulunmak.
Otelde konaklayan misafirlerden farklı tarifler almak.
Tabu, Up words, Sessiz Sinema vs grup oyunları oynamak ve diğer grubu yenmek :)
Sobeleme sırası bende :
Kelebkli Saniyeleri
Pastacı Kız
Kızılcık Şurubu 'na sobbeeeee diorum :)
Bakalım nasıl cevaplar gelecek.
Mutllu bir hafta geçirmeniz dileğiyle....

9 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIMMM
Çok güzel cevaplamışsın
yüreğine sağlıkk:)))

Adsız dedi ki...

hayatim resimler sahane valla gerçek yiyeceklerden yapildigina inanasim gelmiyor yakindan gormeli nasil yapmislar hayret bayilirim boyle seylere, zeka ve beceri ister sanirim bizle paylastigin için tesekkurler.
canim sobenin cevaplari super harikasin insallah tum dileklerin gerçeklesir kalbinin guzelligi kadar hayatinda hep guzelliklerle dolsun, beni de dusunup sobeledigin için ince nezaketine tesekkur ediyorum en kisa zamanda cevap veririm senin kadar olmazsada yapa bilirim insallah, ayrica unutmadan ben sana ogretirim fransizca ama rusça da yokum onu ah birde ben bilsem ama nerde bende fransizca ispanyolca var ingilizce de çat pat keski onu da ogrenseydim optum seni seker.

Adsız dedi ki...

Evrencim merhaba yazını büyük bi zevkle okudum ayrıca soben için teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplandırmaya çalışıcam canım kucak dolusu sevgiler görüşürüz.

Adsız dedi ki...

Canim sobeni cevaplandirdim,bir ugra istersen.

Adsız dedi ki...

Evlad edinmeyi düşünmek bile insana cennet kapılarını açar bence umarım gerçek olur

şengül dedi ki...

evren canım cevapları çok içten cevaplamıssın ellerine ve yüreğine sağlık canım.

Yaren dedi ki...

Evrencim canim cok güzel sayfan var ,iyiki de kesvetmisim canim.Cevaplarin cok güzel,cok sevdim.Keyiv aldigin seyler ne kadr cok,bu demektirki kayatdan cokca keyif aliyorsun,yani stesi den fazlaca etkinemz insan öylelikle,ne güzel:)Resimde süper ,cok enteresan.Bizlerle paylastigin icin tesekürler canim.SEvgiyle kal.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Evrencimm
nasılsın?

hazırladığın kurbişleri ne zaman eklicen

hadii sana kolay gelsin
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler