4 Kasım 2011 Cuma

ŞEKERDEN ÇİÇEKLER - AYŞE YAMAN

 Herkese merhabalar;
 Bayram öncesi bu güzel çiçeklerimizi sizlerle paylaşmak istedim. Biliyorsunuz Sevgili Ayşe şeker hamurundan çiçek eğitimi veriyor, bu haberi okur okumaz hemen maile sarıldım mutlaka ama mutlaka çalışmalarına hayran olduğum , yorumlarıyla beni yönlendiren, içten ve sıcak o güzel insanla çalışmalıydım. Sevgili Ayşe ile tarih belirledikten sonra uçak biletlerimi hemen ayarladım ve heyecanla gün saymaya başladım.

Sevgili Ayşe tam da tahmin ettiğim gibiydi içten, sıcaktı, annesi de aynı şekilde. 2 günlük eğitim boyunca her şeyden her konudan konuştuk ama en çok çiçeklerden, pastalardan, pastacılıktan... :)
Çook keyifliydi son dakikalara kadar çalıştık, boyadık.

Şimdi eve geldim ve Ayşenin öğretileri doğrultusunda çiçekler çalışıyorum, bol bol çiçekler olacak blogumda. Onları da artık bayram sonrasında yayınlamaya başlarım.
Buradan sevgili Ayşe'ye ve cici annesine tekrar tekrar teşekkür ediyorum her şey için.

Sizlere de keyifli ve güzel günler geçireceğiniz bir bayram diliyorum. Bayramdan sonra görüşmek üzere :))))
Sevgiler,
Evren...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

canım her biri harika en güzelide ayşeyle tanışmış olman bende çok istedim ama kısmet olmadı istanbula gitmek ellerinize emeğinize sağlık iyi bayramlar diliyorum sevgiler ..dilek

enn pasta dedi ki...

Tek kelimeyle BAYILDIMM,emeğine sağlık,Artık bol bol düğün pastası görmek istiyorum blogunda canım.

Unknown dedi ki...

iyi bayramlar..

anneminkizıyim dedi ki...

Canim, saglikli, mutlu ve huzurlu Bayramlar dilerim!
Cicekler tek kelime ile müthis güzel olmuslar seninde Aysenin de ellerine saglik. Basarilarinin devamini dilerim,
sevgiler....

Tijen dedi ki...

Evren'ciğim çok iyi etmişsin! Ne çok şey paylaşmışsınızdır kimbilir. Öpüyorum canım, her şey gönlünce olsun! (Antalya'yı özlemişim, 5 aydır görmemiştim)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

harika görünüyor yapması zor olsa gerek şekiller falan farklı pasta modellerini görmek çok ilgimi çekiyor. bu konuda çok bilgili değilim takip ediyorum fotolarını bekliyoruz..

sonsuzdekorasyon.blogspot.com

ayseyaman dedi ki...

Evrencim ciceklerin de sen de harikaydiniz..seni tanidigima cok memnun oldum, iyiki geldin iyiki tanistik, dilerim bundan sonrada sIk sIk gorusur haberlesiriz..Bu arada peonyi pembe saplarla yapma fikrin cok populer oldu, cogu arkadasin tercihi pembe oluyor. Bu arada sakayik cicegin nefis gorunuyor :)
ellerine emeklerine saglik..iyi bayramlar canim, sevgilerle

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey cok guzel ugramayali Evren'cigim, guzel bayramlar olsun, saglikla, bereketle.

çeşnici Handan dedi ki...

Bayramın kutlu olsun sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok ama çok güzel ellerinize sağlık