28 Kasım 2011 Pazartesi

GS'Lİ 1 YAŞ PASTASI

Sevgili Çağan Arda'nın ilk doğum günü için hazırladığım bu pastanın teması babasının fanatik Gs taraftarı olması sebebiyle bol bol fubol koktu. :))) Sevgili Melike özellikle Gs futbol topu ve 1 rakamı olsun ve beyaz olsun istedi, sonuçta ortaya böyle bir pasta çıktı.:)))
 Çikolatamızın ilk katı vanilyalı pandispanya ve beyaz çikolatalı ganaj ile kaplandı. Ara katlarında ise çikolatalı pastacı kreması ve krokan var. Alt katında ise çikolatalı pandispanya ve bitter ganaj ile kaplandı.Bembeyaz pastanın üzerindeki Gs topu bana çok renksiz gelince ben alt katına biraz renk verdim ama sonuçtan hem ben hem de Melike memnun oldu.
 Gerçi Çağan arda ilk yaşına maaesef çok hasta girdi, planlanandan biraz geç yapıldı doğum günü ama şu an daha iyiymiş ve keyfi yerine gelmeye başlamış; önemli olan da bu zaten. Sevgili Çağan Arda'nın ilk yaşını çoook kutluyor, ona uzun, sağlıklı, neşeli ve keyifli bir ömür diliyorum.

Sizlere de çoook keyifli bir hafta geçirmenizi dilerim. :)))
Sevgiler,

13 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bayıldım, çok güzel !!
ailede yeğenler, benim 2 nolu ballı karadutum cinconlu :)))

(ah annesine benzemedi ki :=)))))

ama bayıldım bayıldım buna.elelrine sağlık evrenim.

((( elimden gelsede yapabilsem haftaya doğum gününe !! :(

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu ufaklık büyüdüğünde fenerli olursa tam evlere şenlik olur:)))

Ellerine emeklerine sağlık canım..

Selma Er dedi ki...

Çağan Arda'nın birinci yaşını kutlar,sevdikleriyle sağlıklı ve mutlu bir yaşam dilerim.Pastanız çok güzel..

mihrimah dedi ki...

canım ellerine sağlık mükemmel olmuş pasta çocuk olasım geldi ne güzel şeyler üretiyorsun sevgiler canım

enn pasta dedi ki...

emeğine sağlık Evrencim,hele bebeğino sade güzelliğine bayıldım ;)

Unknown dedi ki...

Ben o pastanın üzerinde yatan küçük adam var yaa,işte onun üzerindeki örtüsününe kurban olayım..
Bu nasıl bir emektir ve güzelliktir böyle yaa..:)))
Ayrıca benim içi yerin çok ayrı..
Sen bana yorum yazda ne zaman istersen yaz olurmu ?
Sevgiler canısıııııı

anneminkizıyim dedi ki...

Evrencigim ellerine saglik ne güzel detayli ve cok özenli calisilmis, ellerine saglik,
sevgiler....

made in funda dedi ki...

süper olmuş evrenciğim.harikasın...

bırtutamkekik dedi ki...

ahhhh ahh...
:)))
bunlar yemelere kıyılır mıı hiiçç...
seyirlik olmuş bunlar tablo misali...
muhteşemmmler her biri gerçekten dee..
sevgilerimle..

:))

sibelyalcincom dedi ki...

Ellerinize sağlık:))

ozguluntarifleri dedi ki...

pasta sahane marifetli ellerden ciktigi nasilda belli ellerin dert gormesin Evrenim dogum gunu kucuk pasayada uzun saglikli omurler dilerim.
sevgiler.

pasta köşesi dedi ki...

ay ne güzel bir pasta olmuş öğle emeğine sağlık süper:)

durutarifler dedi ki...

GS diyince bakmdan geçemedim. Topla atkı süper olmuş
Ellerine sağlık