9 Ocak 2013 Çarşamba

NİŞAN KURABİYELERİ


Merhabaaaaa!!! Sevgili kuzenimin nişanı için hazırladığım kurabiyelerle karşınızdayım... Kendilerine tekrar mutluluklar diliyorum. Yaparken çok eğlendiğim çok keyif aldığım kurabiyelerimin tadı da çok beğenilmiş, dolayısıyla benim de keyfim iyice arttı.

Konu ile alakalı olmadığını biliyorum ama sizlerden küçücük bir ricam var. Soğukta sokakta yaşamak zorunda kalan kişilere ve hayvanları unutmayalım olur mu? Biz bile burada Antalya'da üşürken İstanbul'u, Ankara'yı hele de Doğu Anadolu'daki şehirlerimizi düşünemiyorum, Allah herkesin yardımcısı olsun. Kendinize şimdilik çok iyi bakın... Kocaman sevgiler...

NOT: Kurabiyelerin modelleri www.sihirlikurabiye.com adresinden beğenilerek yapılmıştır.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Evrencim çok cici emeğine sağlık öpüyorum...

saniyesultan dedi ki...

gerçekten çok güzel gözüküyorlar...allah soğukdakilere
yardımcı olsun.

mihrimah dedi ki...

çok çok şirin olmuş ellerine emeğine sağlık.bayıldım bu kurabiyelere .kuzeninize mutluluklar..sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık,kurabiyeler çok şirin olmuş.Kuzenine de mutluluklar diliyorum......
Sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

evrencim sevgiler saygılar.
ellerine sağlık harika olmuş kuzum yapar hemde güzellerini:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Emeğinize sağlık, harika olmuş. Ben de bebek kurabiyesi yapmak istiyorum ama... Cesaretim yok.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Allah tamamına erdirsin kuzenini canım..
Ayy akraban olmak varmış..:)))
Ellerine sağlık canım benimmmmm..:)

sibelyalcincom dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık kuzeninize mutluluklar dilerim