6 Ocak 2013 Pazar

ŞİRİNLER PASTASI


Herkese mutlu haftalar olsun. Uzun zamandır pasta yayınlamamışım; haftanın başında şipşirin bir pasta olsun istedim ve Şirinler Pasta'sını yayınlamak istedim. Yavaş yavaş sizleri de ziyaret etmeye başladım ve ne kadar güzel şeyler kaçırmışım anladım; ama ben bir türlü günü kendime yetiştiremiyorum. (Gün 48 saat olsa anca yeter o derece...)

Bu pastanın içi çikolatalalı pandispanya, bitter ganaj ve fındık krokanla hazırlandı ve sonrasında da övgü telefonları beni çok memnun etti.

Şimdilik benden bu kadar, sizleri ziyarete geliyorum... Kocaman sevgiler...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Şirinler aşkınaaa !!
Çok ama çok güzel olmuş bu pasta..
Canım ellerine sağlık.
Bayıldııııııım..:)

BAL ANNE dedi ki...

çok şirin gözüküyorlar=))))
gün 48 saat olsa bencedeeee sence.....
ankaradan sevgiler...

Unknown dedi ki...

Evrenim çok şirin olmuş bayıldım emeğine sağlık öpüyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

en sevdiğim çizgifilm şirinler
pastası da çok güzel olmuş
ellerine sağlık

Özgür Tatlar dedi ki...

ne guzel gorunuyor.yenmeye kiyilmaz ki...