4 Ocak 2013 Cuma

YAĞIZ'IN MC QUEEN KURABİYELERİ


Bu aralar blogum dışında her şeyle ilgilenir oldum ama içim nasıl huzursuz anlatamam. Yeni bir yıla girdik, bu yıl herkese ne isterse onu versin herkesin hayalleri gerçek olsun. Bilemiyorum neden ama 2013 bana çoook iyi gelecek bu şekilde hissediyorum.

Bu kurabiyeler sevgili Yağız'ın doğum günü partsisi için hazırlandı. Görüldüğü üzere Yağız tam bir Mc Queen fanatiği... Yağız'a tekrar mutlu yıllar diliyorum ve sizleri ziyarete geliyorum...

Herkese kucak dolusu sevgiler...

NOT: Fotoğraflar sabahın çok erken saatlerinde çekildiği için biraz kötü oldu, affınıza sığınıyorum...

5 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

HERŞEY ÇOK ÇOK GÜZELL. İYİ YILLARA

mutfagabuyrun dedi ki...

ne kadar şık kurabiyeler olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Evrenim süper olmuş kurbişler ellerine sağlık.Bu resimli kurabiye
lerde resimleri nasıl bastırıyor sun yada nasıl oluyor bana yazarsan sevinirim öptüm...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Derya ablacım yenilebilir kartuşların kullanıldığı printerlardan baskı alınıyor. Ben kendime printer aldıktan sonra daha rahat ettim öncesinde başkalarına bastırıp ücretini ödüyordum...Umarım yardımcı olabilmişimdir...

http://birdilimdus.blogspot.com/2011/01/sonunnndaaa-fotografli-veya-logolu.html bu yazımda da nasıl yapıldığını detaylı olarak katarmıştım...

Sevgiler...

lezzettabağı dedi ki...

Kurabiyeler kusursuz görünüyor sevgili arkadaşım. bu vesileyle aynı dileklerle bende sizin yeni yılınızı canı gönülden kutlarım görüşmek ümidiyle esenkalın.