7 Ekim 2015 Çarşamba

ANTALYA'DA YAŞAYAN BLOGGERLAR YAZA VEDA ETTİ

 Uzun zamandır ara verdiğimi fark ettim ve çok utandım. Özel sebeplerden dolayı elim varmadı bir türlü bloğa yazı koymaya... Ama artık ara vermek yok; yazmak, görmesem de okuduğunuzu bilmek beni mutlu ediyor ve artık sadece beni mutlu eden kişilere, konulara ve olayları hayatımda tutacağıma dair kendime söz verdim. Çünkü hayat başkaları yüzünden kendinizi yıpratmak için çok kısa....
 İşte Atalya'da Yaşayan Bloggerlar ile birlikte olmak, onlarla sohbet edip vakit geçirmek beni çok mutlu ediyor. Akra Barut Otel'de Antalya'nın birbirinden marifetli hanımları ile yaza veda ettik.
Sevgili şef Özlem Mekik ve Funda Aydeniz taa İstanbul'dan gelip bize sürpriz yaptılar.
Çok eğlenceli, keyifli ve lezzetli bir sohbet oldu... Emeği geçen herkese çok teşekkürler... Basından değerli dostlarımız da bizlerle birlikteydiler ve Antalya Magazin gibi hepsi de haberlerimizi yayınladılar, onlara da çok teşekkürler... 

Etkinliğimizde bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımızın ürünlerini tek tek  deneyimlemek ve sonrasında sizlerle fikirlerimi paylaşmak çok keyifli olacak...


Etkinliğimizde yanımızda olan herkese tekrar teşekkürler... 
                                                       Leyla İnanır Cilt Bakım Merkezi
                                  Yörük Ali RestaurantEpiladerma Epilasyon & Güzellik
     Erkap Kek KalıplarıPakmayaBir Kase LezzetSevgi AtölyesiTahinoTatlımoÇelik Baharat
                                                  Dr. Salt, ProkozmedDönerci Hakkı Baba

10 yorum:

Unknown dedi ki...

harika herşey, öptüm seni <3

nursevincelezzetler-yemektarifleri dedi ki...

emeklerine sağlık canım. İyiki geldin. Sevgiler

Demlenmisyasam dedi ki...

Emeğine sağlık canım... Nice güzel günlere :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bloglar öldü saniyordum..Demekki hala güzel paylasimlarla birlikte olunabiliniyormus…9 sene önce tam bloglarin zirvede oldugu zamanda basladim blog yazmaya…Son iki yilda ise maalesef yorumu birakin tiklanma bile cok olmuyor…Aslinda direndim ama mecburan sosyal medya ya gectim… Tariflere link verildigi halde herkes parmak verip gidiyor…Artik blog dünyamda sessizce paylasiyorum.!Sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Ellerine ve diline sağlık Evren'cim..Nice gelecek paylasimlara..

Unknown dedi ki...

Kalemine sağlık canim dostluğu muz uzun süre sur sun senin de sayende o güzel tabaklar dan aldık. Herkes çok uğraştı iyiki varsin

Unknown dedi ki...

Kalemine sağlık canim dostluğu muz uzun süre sur sun senin de sayende o güzel tabaklar dan aldık. Herkes çok uğraştı iyiki varsin

BAYAN BECERİKLİ dedi ki...

çok güzel ve eğlenceli bir etkinlikti :) bi sonraki buluşmada görüşmek üzereee...

ikizlermutfak dedi ki...

Can'ım çok güzel anlatmışsın.Bırakma sakın hep birlikte devam inşallah.Sevgiler...

icimdeki yolculuk dedi ki...

kalemine sağlık canım sevgiler