24 Ekim 2015 Cumartesi

SELİN GÜNSEV İLE SAĞLIKLI KEYİF ANLARI

 
 Çikolata, asla vazgeçemediğim... Gün içinde hasretini çektiğim... Yaşama nedenim... Bilmem benim hayatımda ne kadar önemli olduğunu anlatabildim mi? Çikolatasız tek bir günümün geçtiğini bilmem, tabii diyete başlamadan önce her gün 1-2 paket yiyordum ama şimdi daha küçük parçalarla hasret gideriyorum ama mutlaka her gün yiyorum.
 
 
 Geçtiğimiz Salı günü Profesyonel Yaşam Koçu Selin Günsev ile harika bir gün geçirdik. Hayatımızda sevdiğimiz şeylerden vazgeçmeyerek ama daha sağlıklı olarak nasıl tüketebileceğimiz, şekersiz çikolatalara önyargısız bakabilmenin önemini ve birbirinden değişik içecekler tüketerek
hem daha sağlıklı hem de keyfimizden feragat etmemeyi Selin Günsev'in içten anlatımıyla öğrendik.
 
 
 Bu etkinlikte bize 1983Beyoğlu Cafe ev sahipliği yaptı, mekan sahibesi Seda hanım bizi gerçekten çok iyi ağırladı. Mekanın dekorasyonundan çok etkilendim; samimi ve sıcak bir mekan... Seda hanıma buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum.
 

Öncelikle Selin Günsev'in kendi reçeteleri olan sağlıklı içecekler içtik. Ben özellikle tadını çok merak ettiğim yeşil kahveyi tatmaktan çok mutlu oldum. Hep tadının çok kötü olduğunu duymuştum ama asla değil... Sonrasında beklenen an geldi ve çeşit çeşit şekersiz ama çok lezzetli çikolatalar yedik. Ayrıca hem Selin hanım hem de Seda hanım bizleri hediyelerle uğurladılar.
 
Etkinlik sonunda sevgili Nursevin abla, Ayşen ve Dolap Perisi ile mekanın dış kısmında biraz daha vakit geçirip vedalaştık.

18 yorum:

Demlenmisyasam dedi ki...

Emeğine sağlık canım, ne güzel yazmışsın...
Sevgilerle... :)

Adsız dedi ki...

yüreğine sağlık canım. Ne güzel izin gününe denk geldi beraber olduk. sevgiler.

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

çikolata kokulu bir etkinlik olmuş:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Güzel ve faydalı bir etkinlik olmuş.O çikolatalı çileklere kayıtsız kalabilen var mı acaba?

Ada Deniz dedi ki...

Çikolata sevilmez mi:)))))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

tekrarları olsun canım benim de pek aram yoktur ama arada ağzıma atarım:))

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

gerçekten keyifli anlar yaşadık. bitter çikolatanın tadına vardık.

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş.çikolataya kim hayır diyebilirki :) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Çikolata tutkumuz benzeşiyor..:) Ben de çok severim çikolatayı.. Fotoğraflardakiler de nefis görünüyor..

audrey dedi ki...

o güzelim çikolatalı çileklere kimse hayır diyemez ama :-)))

Güloanne mutfakta dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik olduğu beli.sevgier

pasta caddesi dedi ki...

çikolata benim için de bir tutkudur evrenciğim. Çok güzel bir etkinlik yazısı olmuş.

Unknown dedi ki...

Çilekli çikolatalar nefis görünüyor.:)
Sevgiler

kolay yemek tarifleri dedi ki...

ne güzel bir yazı olmuş klavyene sağlık sevgiler.

birgulunlezzetleri dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş. Keyifli günleriniz çok olsun.🌞

Aslı'nın Dünyasıı dedi ki...

Güzel bir gün olmuş (:

hcrsnrblogspot.com dedi ki...

Sohbet bahane ,çikolata şahane olmuş galiba ;)

Kuzu Butik Pasta dedi ki...

Çok güzel bir gün geçrimişsiniz, iş yoğunluğundan dolayı bir türlü katılamıyorum toplantı ve etkinliklere :((