5 Aralık 2013 Perşembe

#BLOGFIRTINASI 5.GÜN

5. gün ödevi: Bir rüyanızı veya kabusunuzu hikaye gibi yazın. Ayy geçenlerde gördüm bir rüya ama hayal meyal hatırlıyorum. Neyse deneyelim bakalım...

Tüm aile toplanmış güzel bir yemek yiyorlardı. Sofrada onlarca çeşit yemek, içecek ve çok keyifli bir sohbet vardı. Herkes neşe içinde birbirleriyle şakalaşıyor, şarkılar söylüyordu. Misafirlerin bir kısmı yatılıydı, diğerleri evlerinin yolunu tuttuktan sonra kahveler pişirildi ve keyifli bir sohbet devam ediyordu. Birden sokak kapısı yumruklanmaya başladı ve içeriye polisler girdi. Herkes şaşkındı. Ben içerideydim. Birden babam geldi yanıma ve "Hemen buradan gitmelisin, masum olduğunu biliyorum ancak polis seni arıyor" dedi, tam o sırada yanımıza bir polis geldi ve benim kaçmama yardım etti. Çok sevdiğim bir arkadaşımın arnavut kaldırımlı yolları, küçük bir bahçesi ve içerisinde rengarenk çiçekleri olan beyaz evinin önüne kadar geldik. Burada saklanacaktım, masumdum ama bir şey yapamıyordum. Bir süre geçtikten sonra bana yardım eden polis tekrar geldi ve "beraberce bir yere gitmemiz gerekiyor, orada senin suçsuzluğun ıspat edilecek" dedi. Gittik ve asıl suçlu orada beni görünce her şeyi itiraf etti. Suçsuzluğum ispat edildi. Ben gözyaşları içerisinde şükürler ediyordum, babam geldi ve sıkıca sarıldı. O bana en başından beri inanmıştı.

Vallahi sevgili okuyucu rüya zaten saçmasapandı, ben de yorgunluktan ne yazdığımı tam da anlamadım. Ödev ödevdir, en azından yaptım değil mi?

Hiç yorum yok: