8 Şubat 2008 Cuma

ÇİLEK MARZİPAN SETLERİ


Bana göre pasta ve kurabiye süslerken sahip olmanız gereken 3 şey var: Hayal Gücü, sabır ve malzeme. Ben genellikle internte üzerinden alışveriş yapıyorum ve bu sayede çok cici kişilerle de tanışmış oldum. Bunlardan biri de Ezgi hanım. Ezgi hanım çok yüksek fiyatlara satılan marzipan setlerinin Türkiye'de üretimini ve satışını yapıyor. ÇİLEK MARZİPAN adıyla satılan bu ürünler hem çok kaliteli hem de cidden çok uygun. İlgilenenler ve bilgi almak isteyenler aşağıdaki adreslerden yararlanabilirler.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler

Melek Saatci dedi ki...

mrhb.bende marzipan setlerınden almak istiyorumm nasıl alabılırım sizden yardımcı olurmusunuz??

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sevgili Melek08 M
Çilek MArzipan setlerinin satışını ben değil Ezgi Hanım yapıyor. Yazıdaki linklerden ve email adreslerinden kendisi ile iletişime geçebilirsiniz.

Sevgiler,
Evren :)