8 Şubat 2008 Cuma

ÇİÇEK BAHÇESİ

Sevgililer günü için özel bir şey hazırlama fırsatım olmadı ancak bloğumu da boş bırakmak istemedim. Daha önceden arkadaşlarımızı ziyarete gittiğimizde yaptığım bir pastayı paylaşayım bari diyerek yazmaya başladım.

Bu güzel pastanın pandispanya tarifini Acemi Şef'ten bulabilirsiniz.
Üşengeçliğimin üstünde olduğu bir günde yaptığım için; pastaya hazır pasta kreması kullandım. Ben vanilyalı kullandım siz isterseniz değiştirebilirsiniz.
Pastanın pandispanyasını süt ile ıslattıktan sonra kremayı sürün, muzları ve şamfıstıklarını yerleştirin. İkinci katı üstüne kapatın ve pastayı tamamen krema ile kaplayın. Gofret gülleri pastamıza istediğiniz gibi yerleştirin. Kalan yerlere gıda boyası ile renklendirdiğiniz kremayı sıkın ve üzerine inci şekerler koyun. Pastayı bir gün beklektikten sonra servis ederseniz daha iyi olur.
Afiyet olsun!

Sevdiklerinizle mutlu bir sevgililer günü geçirmeniz dileğiyle...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler