8 Şubat 2008 Cuma

PANNA COTTA


Burada sizlerle değişik tarifler de paylaşmak istiyorum. Dünya mutfakları, pratik tarifler vs. İtalyanların çok meşhur olan ve benim de bir o kadar bayılarak yediğim Panna Cotta ile başlamak istedim. Üstelik de tarifi çok basit ve fazla vakit almıyor.






MALZEMELER
600 ml hazır krema (3 kutu)
1/2 lt süt
125 gr pudra şekeri
1 paket vanilya
2 yaprak jelatin
Vişne Sosu
HAZIRLANIŞI
Süt ve kremayı karıştırın ve şekeri ekleyin. Karışıma vanilyayı ekleyip kısık ateşte kaynatın. Jelatini suda yumuşatıp karışıma ekleyin, karışımı tek kullanımlık bardaklara veya kaselere koyup, soğutun. Sonra ters çevirip servis tabağına alın. Üzerine istediğiniz sos ile servis yapın. ( Ben sizlere güzel görünsün diye fesleğen yaprakları da koydum ) Bana göre vişne ve frambuaz çok yakışıyor bu tatlıya
Afiyet olsunnn!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Panna cotta benim en sevdiğim tatlılardan biri.onun nefis tadına bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

bayılırım bu tatlıya ...sayafalarınızı yeniden gezdim bugün..:)))...ellerinize sağlık