8 Şubat 2008 Cuma

JÖLELİ PASTALAR













Otelin mutfağına uğradığımda mutlaka pastaneye de uğruyorum; böylece hem yeni şeyler öğreniyorum hem de birlikte bir şeyler yapma fırsatımız oluyor. Güngör Usta bana ayna süslemeyi öğretirken pastaları jöle ile süslemeyi de öğretti. Teşekkürler Ustam! Bunlar da size o gün içerisinde yaptıklarımızdan örnekler. Bakalım nasıl bulacaksınız?





NOT: Hem tarifleri hem de Ayna süsleme eğitimini video olarak daha sonra ekleyeceğim. Karamelli olana özellikle bakmanızı rica ederim. Bilmem anlatabildim mi? :-)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Evrencim bıraktığın güzel yorumun için gelip teşekkür etmek istedim.Bloğuna ilk gelişim ve pastaları görünce hayran kaldım Güngör ustanın ve senin ellerine sağlık canım.Tarifleri ve yapılışınıda bekliyorum.Bu arada dvd den izledim diye yazmışsın bir kopyasınıda bana gönderebilirmisin :) kendimi izleme şansına sahip olamadım henüz :( görüşmek dileğiyle selamlar sevgiler.

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler