26 Şubat 2008 Salı

DİYET ETKİNLİĞİ İÇİN BİR TARİF!


Günlerce süren yoğun bir iş temposundan sonra bloglar arasında gezinirken DİYET ETKİNLİĞİ başlatıldığını duydum. Uzun zamandır ŞOK! diyetlerden sonra benim de katkım olsun istedim.
Hem kalorisi az hem de oldukça kolay bir tarif bu, şimdiden afiyet olsun.





BALIK ŞİŞ İÇİN MALZEMELER:

İstediğiniz bir cins balık ( fazla yağlı olmayanları tercih edin.)
Kırmızı Biber
Patates
Yeşil Salata
Limon

Balığımızı küçük parçalar halinde ayırdıktan sonra kırmızı biber ve çok az zeytin yağı ile marine edip, dinlendiriyoruz. Sonra marine edilmiş balık parçalarımızı şişe geçirip, istediğimiz ölçüde pişiriyoruz. Garnitür olarak yanına haşlanmış patates, yeşil salata ve limon ile servis edebilirsiniz. Afiyet osun ! :-)

NOT: Uzun süre diyet yapan ve bu konu çok fazla bilgi toplamış olan biri olarak Balığın kalorisini en hızlı harcayn besin olduğunu çok iyi biliyorum. Bu yüzden diyetleriniz içerisinde bol bol balık tüketebilirsiniz.

4 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım
tarifin harika görünüyor
beğenilmşyecek gibi mi

güzel katılımın için çoook teşekkür ederim
sevgiyle kal

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

bu arada canım aramıza hoşgeldin
sefalar getirdin

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar tatlim ben yokken bana birakmis oldugun yorum için çok tesekkur ederim, simdi daha iyi oldum ve sizleri de çok ozlemisim, allah razi olsun sana canim benim çok sagol dusunupte yorum birakma nezaketinde bulundugun için.ellerine saglik canimne hos ve faydali bir etkinlik hele benim gibiler için ohhh, yanliz bu tabak harika gorunuyor valla, yeni sayfan hayirli olsun gule gule kullan tatlim, sende blogcudan gittin yani, benimde blogspotta sayfam var ama beceremedigim için zor iste, baya bi vakit ayirmam gerekli.
www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler