6 Haziran 2012 Çarşamba

PDÇS -75 TARİF NO:40

YÖRESEL YEMEK VE ÖRGÜ - ISPANAKLI YUMURTA

Sevgili Safiye hanım'dan benim çok sevdiğim bir lezzet. Eğer siz de benim gibi örgü sevenlerdenseniz bu bloga mutlaka uğrayın derim ancak benim gibi acami iseniz çok kıskanacaksınız haberiniz olsun. Ziyaret için tık tık...


Malzemeler:


250 gr: Ispanak
2-Yumurta
1-Kahve fincanı sıvı yag
1- kahve fincanı beyaz peynir
1- Çay kaşıgı pul biber

Yapılışı:

Ispanakları temizleyip yıkadıktan sonra ince ince doğrayın.Tavamız ocağa alarak ısıtın ve ıspanagımız kavurmanıza yetecek kadar sıvıyağı tavaya alarak ocagımızın yarım ayarında kavurarark ıspanagımızı çok öldürmeden vitamini gitmeden yumurtaları çırpıp üzerine dökerek karıştırıp kapatalım ocagımızı yumurta zaten tavanın sıcaklıgıyla pişiyo tuzunu en son ekliyorum ben sulanmasındiye servis tabagına alıp üzerine beyaz peyniri kırmızı pul biberi ekeleyip yenmeye hazır .



Hiç yorum yok: